Strona główna Lista użytkowników Fanpage OrtegaX YouTube Archi Gothablo

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Returning 2.0 balans trudności
Magnat

296 Postów
38 Tematów
Nieujawniony
Zarejestrowany: Jul 2016
Reputacja: 5

#1
Przyznam się, że jestem miło zaskoczony. Wybrałem sobie poziom łatwy, by co chwilę nie musiał ginąć od kretoszczura.  Grając drogą bractwa nie udało mi się pokonać golemów, wiec wybrałem drogę guru i fajnie jadę na balansie maga i wojownika i nie muszę się ograniczyć tylko do   wydawania ostatnich punktów tylko np na jedną umiejętność walki( bo np fajnie się kosi mocne szkielety runą śmierć ożywieńców w Dolinie Cieni).
Każdy mod moim zdaniem powinien być z wyborem poziomu trudności. By nikt nie musiał dostosowywać się do pewnej grupki graczy. Każdy gra jak sobie życzy :)
Odpowiedz
Podziękowanie dał/dali:
Amamos la vida

63 Postów
3 Tematów
Nieujawniony
Zarejestrowany: Jul 2016
Reputacja: 1

#2
(10-10-2018 08:33 AM)Jarkendarion napisał(a): Przyznam się, że jestem miło zaskoczony. Wybrałem sobie poziom łatwy, by co chwilę nie musiał ginąć od kretoszczura.  Grając drogą bractwa nie udało mi się pokonać golemów, wiec wybrałem drogę guru i fajnie jadę na balansie maga i wojownika i nie muszę się ograniczyć tylko do   wydawania ostatnich punktów tylko np na jedną umiejętność walki( bo np fajnie się kosi mocne szkielety runą śmierć ożywieńców w Dolinie Cieni).
Każdy mod moim zdaniem powinien być z wyborem poziomu trudności. By nikt nie musiał dostosowywać się do pewnej grupki graczy. Każdy gra jak sobie życzy :)

Gram (męczę się) akurat w "Korzenie zła"-trudność nie polega na walkach tylko na wykonywaniu zadań.
Więc tutaj poziom trudności musiałby być dostosowany do podpowiedzi jak wykonywać zadania.
W innych modach poziom uzależniony od zdobywania PN, wytrzymałości NPC i potworów ,jak najbardziej.
Odpowiedz
Podziękowanie dał/dali:
Kopacz

4 Postów
0 Tematów
Nieujawniony
Zarejestrowany: Apr 2018
Reputacja: 0

#3
(10-10-2018 08:33 AM)Jarkendarion napisał(a): Przyznam się, że jestem miło zaskoczony. Wybrałem sobie poziom łatwy, by co chwilę nie musiał ginąć od kretoszczura.  Grając drogą bractwa nie udało mi się pokonać golemów, wiec wybrałem drogę guru i fajnie jadę na balansie maga i wojownika i nie muszę się ograniczyć tylko do   wydawania ostatnich punktów tylko np na jedną umiejętność walki( bo np fajnie się kosi mocne szkielety runą śmierć ożywieńców w Dolinie Cieni).
Każdy mod moim zdaniem powinien być z wyborem poziomu trudności. By nikt nie musiał dostosowywać się do pewnej grupki graczy. Każdy gra jak sobie życzy :)

A jak jest ze złotem na początku gry na łatwym poziomie trudności? Trudno się zarabia?
Odpowiedz
Podziękowanie dał/dali:
Magnat

296 Postów
38 Tematów
Nieujawniony
Zarejestrowany: Jul 2016
Reputacja: 5

#4
(10-10-2018 10:48 PM)Drogmin napisał(a):
(10-10-2018 09:33 AM)Jarkendarion napisał(a): Przyznam się, że jestem miło zaskoczony. Wybrałem sobie poziom łatwy, by co chwilę nie musiał ginąć od kretoszczura.  Grając drogą bractwa nie udało mi się pokonać golemów, wiec wybrałem drogę guru i fajnie jadę na balansie maga i wojownika i nie muszę się ograniczyć tylko do   wydawania ostatnich punktów tylko np na jedną umiejętność walki( bo np fajnie się kosi mocne szkielety runą śmierć ożywieńców w Dolinie Cieni).
Każdy mod moim zdaniem powinien być z wyborem poziomu trudności. By nikt nie musiał dostosowywać się do pewnej grupki graczy. Każdy gra jak sobie życzy :)

A jak jest ze złotem na początku gry na łatwym poziomie trudności? Trudno się zarabia?

Zależy, np za trofea zwierzęce typu wilk to sporo kasy jest . I nie zapomnij jak najszybciej dołączyć do gildii złodziei,  bo sprzedaż havlorowi bibeloty
Odpowiedz
Podziękowanie dał/dali:




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Styl forum:
Witaj!
or Rejestracja?