Strona główna Lista użytkowników Fanpage OrtegaX YouTube Archi Gothablo

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Warunki w skryptach
Cień

64 Postów
11 Tematów
Nieujawniony
Zarejestrowany: Mar 2017
Reputacja: 22

#1
Budowa warunku

Kod:
if ( parametr warunkowy ) { dane spełniające warunek; }; // zmienna warunkowa może być funkcją także np: Npc_HasItem(other, itfo_bread) <= 21

/*[b]!UWAGA![/b]W warunkach stosujemy podwojone znaki = , & i |  */

Budowa złożonego warunku: 

Kod:
var int pw; pw = parametr warunkowy;
var int dw; dw = dane spełniające warunek;

 if ( pw ) { dw; } else if ( pw ) { dw } else { dw };

//Innymi słowy

if (  ) {

}
else if (  )
{

}
else
{


};

Lista Warunków:

1. (hero.guild == GIL_Gildia) ;  Gildia = KDF (Mag ognia), SLD (Najemnicy), NOV (Nowicjusz), PAL (Palladyn), MIL (Strażnik miejski), VLK (Obywatel), DJG (Łowca smoków), BDT (Bandyta)   |  Addon : HNT (Myśliwy), ORH (Łowcy orków)
2. (Kapitel < 2) ; Kapitel = rozdział, 1-6
3. (MIS_Thorben_GetBlessings == LOG_RUNNING)
4. (Npc_HasItems (other, ItMi_Gold) < 100)
5. Npc_IsInState (self, ZS_Talk)
6. (Npc_KnowsInfo(other,instance dialogu))
 7. IF (zmienna == TRUE)
wtedy dialog jest odpalany jeśli zmienna (zdefiniowana wcześniej w story_globals) ma podaną wartość. Możemy również użyć zamiast "==" np. "<=" co będzie oznaczało mniejsza lub równa, lub ">=", czyli większa lub równa
8. (Wld_IsTime (22,00,23,59))
9. (C_BodystateContains(self, BS_SIT))
10. (Npc_GetDistToWP (self,"waypoint") < XYZ )
11. (Npc_IsDead(instancja))
12. (Npc_GetTrueGuild(hero) == GIL_NONE)
13. ((Mob_HasItems ("SKRZYNIA", ItFo_Booze)) == FALSE)
14. (hero.lp < 5) - level postaci
15. (Npc_GetEquippedMeleeWeapon (self, szpo beliara )
16. self.aivar[AIV_PARTYMEMBER] = TRUE
17.  (Npc_HasEquippedArmor(other) == FALSE)
18 Piszcie swoje kolejne w odp
Odpowiedz
Podziękowanie dał/dali: Lewkooo




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Styl forum:
Witaj!
or Rejestracja?